VikRentItems
Spel No: 1
Zet de 4 koppen rechtop, ga 4 meter vanaf het spel staan, gooi de 3 ballen na elkaar naar de koppen en probeer zoveel mogelijk koppen om te gooien.
Elke omgevallen kop levert 10 punten op.
Spel No: 2
Zet de bak op een tafel en leg de gekleurde ballen onderin de bak. Pak de bak met beide handen vast en probeer de 5 ballen nu in de juiste gaten te rollen (kleur bij kleur).
Spel No: 3
Probeer de 3 ballen om de beurt in het vak van de hoogste score te gooien.
Spel No: 4
Begin met 1 vol en 1 leeg kratje. Vis een flesje op en breng het naar het lege krat.
Spel No: 5
Probeer met de keu de 4 houten balletjes 1 voor 1 in de gaten te stoten, waarbij de rode pion op zijn plaats moet blijven staan. Rolt de rode houten bal in een gat, dan telt deze dubbel.
Spel No: 6
Stapel de blikken op. Ga 3 meter voor het spel staan. Gooi de 3 ballen na elkaar naar de blikkentoren en probeer zoveel mogelijk blikken van de kist te gooien.
Spel No: 7
Zet de blokjes in de vakjes. Neem van de 1ste rij het linker en het rechterblokje in je hand en klem het middelste blokje ertussen. Stapel nu rest van de blokjes op, zodat ze op elkaar blijven staan. Tijdens het stapelen de blokjes niet corrigeren !! De laatst zichtbare score is de eindscore.
Spel No: 8
Ga met de boerengolf-stok 4 meter voor de boerderij staan. Probeer met de klomp de golfbal te raken en die vervolgens door een 'poortje' te slaan.
Spel No: 9
Leg het houten balletje in de grijze ring en pak in elke hand een touw.
Manoeuvreer de bal (in de ring) naar de gaten met punten. Bent u de bal eerder kwijt, dan is uw beurt voorbij.
Spel No: 10
Probeer met de golfstok de bal richting het scorebord te slaan, zodat de scorebordjes omklappen.
Spel No: 11
Schuif de sjoelschijven vanaf het linkerdeel van het spel, via de schuine lat naar de scorevakken. Het scorevak waar de sjoelschijf geheel of méér dan de helft in ligt, telt.
Schijven die terug stuiteren in het linkerdeel mogen niet opnieuw gebruikt worden.
Spel No: 12
Pak de bal (aan het touw) vast. Trek de bal iets naar u toe terwijl het touw strak blijft.
Richt op een kegel, laat de bal los en probeer zo een kegel om te gooien.
Spel No: 13
Schuif de gekleurde schijven 1 voor 1 richting het speelveld. De bedoeling is dat elke schijf op de bijpassende kleurcirkel terechtkomt.
Spel No: 14
Zet de knikkerbaan door middel van de handvaten horizontaal. Leg de knikker bij start.
Beweeg de baan met de handvaten en probeer de knikker door de baan naar beneden te laten rollen. Probeer zoveel mogelijk punten te halen .
Spel No: 15
Plaats de knikker op het beginpunt van de plank. Probeer de knikker balancerend richting de 50 te laten rollen.
Spel No: 16
Plaats de 3 knikkers bovenin het spel in de gaatjes.
Druk de knop aan de voorkant van het spel in. De knikkers rollen dan naar beneden. Probeer de knikkers met het steelpannetje op te vangen.
Spel No: 17
Schuif de munten 1 voor 1 richting het scoreveld. Het scoreveld waar de munt geheel of méér dan de helft in ligt, telt.
Munten die over de rand vallen, mogen niet opnieuw gebruikt worden.
Spel No: 18
U speelt 2 beurten, waarbij je 1x gooit en 1x vangt. De ene persoon doet de riem om z'n middel, met de ringhouder aan de voorkant. De tweede persoon gooit de 5 ringen om de beurt richting de ringhouder.
De persoon met de ringhouder mag bewegen om de ringen te vangen.
Spel No: 19
Probeer de 5 ringen 1 voor 1 om de stokken te gooien.
Spel No: 20
Vis steeds 1 ring met de hengel op. Probeer zoveel mogelijk ringen om te stok te krijgen.
Spel No: 21
Roulette is één van de meest gespeelde casinospellen ter wereld. Het spel wordt alsmaar populairder, met vele variaties. De basis is echter altijd hetzelfde, net als het doel: het vol spanning afwachten op welk nummer het rouletteballetje terecht zal komen. Daar komt bij dat roulette ontzettend simpel is om te leren, waardoor iedereen dit casinospel onder de knie kan krijgen.
Spel No: 22
Plaats een shuttle op de wip. Sla met je hand de wip naar beneden, zodat de shuttle naar het gatenbord vliegt.
Spel No: 23
Het doel van het sjoelspel is om met je 30 sjoelstenen zoveel mogelijk punten te scoren. Je hebt hiervoor 3 beurten per speler.
Spel No: 24
Leg een vel papier waarop een route is gedrukt in de kast.
Houd met 1 hand de klep met de spiegel omhoog, zodat u erin kunt kijken en het papier ziet.
Neem een pen in uw andere hand en probeer de route met de pen na te tekenen.
Probeer binnen de lijntjes te blijven.
Spel No: 25
Beweeg de stok met de ring langs de spiraal zonder deze te raken. De spiraal heeft 4 rustpunten.
Raak je de spiraal dan hoor je de zoemer en moet je terug naar het laatst behaalde rustpunt. Probeer de hele route af te leggen.
Spel No: 26
Leg de biljartbal in de bak op de stokken. Beweeg de stokken voorzichtig uit elkaar, zodat de bal gaat rollen. Probeer de bal te sturen naar een vakje met een hoog aantal punten.
Spel No: 27
1 persoon bedient het knoppenkastje en laat door het indrukken van 1 van de knoppen de stokken 1 voor 1 vallen.
Van te voren kan men de toeter op het knoppenkastje laten klinken als waarschuwing dat een stok gaat vallen.
De speler probeert alle stokken te vangen.
Spel No: 28
Maak met 7 puzzelstukken verschillende figuren. Er zijn 2 tangram puzzels, dus kunt u ook met 2 teams tegen elkaar spelen.
Spel No: 29
Leg de wielrol vooraan op de kast en pak de rol met beide handen vast.
Breng de wielrol rollend in beweging en probeer een zo hoog mogelijke score te halen.